Mijn verhaal Nightcat

Tekeningen, verhalen en fotos kan je hier plaatsen!
Plaats reactie
KrentenbroodCat
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-04-2012 22:00

Mijn verhaal Nightcat

Bericht door KrentenbroodCat » 21-04-2012 22:01

Hoi, ik heb gezien dat er ook een paar andere verhalen staan dus laat ik ook eens beginnen. Dit is alleen een klein stukje als voorproefje. Als jullie willen komt hier nog veel meer te staan.

Een lange donkere schaduw stond over iets heen gebogen in de hoek van de kleine kamer. Plotseling draaide de schaduw zich om. Ik trok mijn kop zo snel terug dat ik bijna de vensterbank af tuimelde. Tiger keek me geschrokken aan. Ik maakte me zo klein mogelijk en probeerde met mijn ogen te zeggen dat hij dat ook moest doen. Gelukkig begreep Tiger het en ook hij kroop ineen. Ik spitste mijn oren en hoorde iemand heel zachtjes ademhalen. Ergens kwam dat geluid me bekend voor, maar dat had ik me waarschijnlijk verbeeld, dacht ik. We bleven stil zitten. Ik zag de vreemdeling voor me, hoe een paar zwarte ogen naar het muurtje aan de overkant van de straat keek. Een tijdje bleef het doodstil. Ik durfde bijna geen adem te halen. Plotseling voelde ik een scherpe brandende gevoel in mijn hoofd.

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 22-04-2012 13:39

mooi!
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 18-06-2012 16:49

Ga je nog een stuk maken?
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 18-06-2012 17:41

Schrijf verder, het is echt een cool verhaal! :D
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

KrentenbroodCat
Berichten: 15
Lid geworden op: 15-04-2012 22:00

Bericht door KrentenbroodCat » 22-06-2012 07:11

Dit is het volgende stukje, maar dat vindt ik zelf eigenlijk niet zo mooi...

Onmiddellijk wist ik wat er gebeurde, ik kneep mijn ogen dicht en probeerde uit alle macht het brandende gevoel mijn hoofd uit te houden. En toen schoot het brandende gevoel mijn hoofd uit en ik hoorde aan de andere kant van de muur dat de indringer zachtjes viel. Meteen sprong ik naar voren, het open raam door en sprong blazend en met getrokken nagels op de buik van de indringer. Die liet geen enkel geluid horen en ik voelde een donker waas door mijn hoofd schieten. Ik klauwde mijn nagels nog dieper in de dunne mantel van de indringer en probeerde me tegelijk te verzetten tegen het zwart dat steeds verder voor mijn ogen trok. Toen pas merkte ik dat Tiger naast me zat en plotseling werd mijn hoofd weer helder en ik wat ik aan het doen was. Onmiddellijk liet ik los en liet me op de grond vallen. Tiger keek me verbaasd naar me en volgde toen mijn voorbeeld. De man, of eigenlijk de vrouw, stond op, bukte en deed de grote kap van de mantel af. Ik herkende Soraya, mijn oude vriendin en bazin en sprong spinnend in haar armen. 10 jaar lang had ik haar niet gezien, 10 jaar lang had ik als zwerfkat in dit dorpje gewoond en nu stond ze daar.

Tiger stond me aan te kijken alsof ik gek geworden was. Dat was misschien ook wel het geval, bedacht ik me later. Tiger was opgegroeid als zwerfkat en had niet veel sympathie voor mensen. Hij deed een paar stappen achteruit. Ik zag de twijfel in zijn ogen en sprong op de grond. “Alsjeblieft Tiger, ze is een vriendin” miauwde ik, maar Tiger was te erg van slag. “Nee, nee,” mompelde hij. Hij sprong in 1 sprong over de vensterbank en racete de straat over. “Tiger” riep ik nog. Het had geen zin, wist ik, maar toch sprong ik hem achterna, nog net snel genoeg om het puntje van zijn staart om de hoek te zien verdwijnen. Ik wist hoe hij zich voelde. Jarenlang had ik me zo ook gevoeld. Doodstil stond ik daar, midden op straat, niet wetend wat te doen.

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 22-06-2012 12:29

ook al heb je het iets minder goed geschreven je weet er toch wel voor te zorgen dat het een interesant verhaal blijft. ga zo door.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

Plaats reactie