Forum spammers

Mededelingen en de forumregels staan hier.
Plaats reactie
Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Forum spammers

Bericht door Lmiris » 08-04-2012 20:06

Beste forummers,

Zoals jullie misschien al een tijdje gemerkt hebben, krijgen we wel meer gebruikers, maar soms ze reageerden niet. Ze kwamen van overal ter wereld en bleken hier alleen maar te komen om reclame te maken. Eerst heb ik dat maar gelaten, want ze konden toch geen kwaad?! Toch ging het deze week mis. Er werd gewoon zomaar reclame gemaakt voor een drugssite! Dat wil ik niet meer hebben en ik zal dus ook alles doen om het te voorkomen dat het weer gebeurd. Het is hartstikke gevaarlijk. Dat moeten we niet hebben!
Plus ik, als beheerder, vind het niet kunnen dat je alleen maar op een site komt om alleen maar reclame te maken voor een site. Daar is het forum helemaal niet voor bedoeld! Het is bedoeld om gezellig te kletsen en dingen te doen in het teken van Howrse, leuk rollenspellen doen en je verhalen te laten zien! Het is voor de duidelijk niet alleen voor spam.
Spam is verboden! Als je hier alleen maar bent om reclame te maken, ben je hier jammer genoeg niet welkom. Ik ga dus mensen die alleen maar komen om te spammen, verwijderen. En dan denk je vast, ja maar, stel dat je nou de verkeerde mensen gaat verwijderen? Nou, da's heel simpel. Je kan gewoon al merken bij hun profiel dat ze hier niet voor howrse komen. Ik tolereer geen spam meer. Ik ga spammers dus ook direct verwijderen! Als je een leuke site weet, laat je dat maar zien op het fanforum. Ik wil het graag gezellig houden, dus laat het gewoon, oke? ;)
Als je iemand opmerkt die spamt, geef dat dan onmiddelijk door aan de moderators! Dat zou een stuk schelen en je helpt mee aan het onderhoud van het forum! ;) Alvast bedankt!!

Groetjes,
Lmiris
Beheerder
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 10-04-2012 13:27

en als wij (de moderators) dit in de gaten krijgen of een melding krijgen dan melden wij dit gelijk bij de beheerders die vervolgen kijken of ze verbannen, verwijdert of een waarschuiwing krijgen! wij geven die gene een waarschuwing en de verdere gevolgen hoor je van beepbeepmauw of Lmiris (beheerders)

Dit woord hier echt niet, maar dan ook echt NIET getollereerd!
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Plaats reactie