Opgelet! erg belaqngerijk!

Mededelingen en de forumregels staan hier.
LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Opgelet! erg belaqngerijk!

Bericht door LaDy » 06-05-2012 22:10

hallo forumers,

er is momenteel een nieuwe regel (voor de meeste dan) dar je niet op andere site mag onderhandelen over prijzen of paarden van howrse! ik heb YouthReiner op de hoogte gesteld van de site en ze het zo snel mogelijk met Ow er kan dus op het moment van alles gebeuren: de handel moet weg en de deking aanboden dan ook, en heeel mis(omdat ze het moet overleggen kreeg ik een idee van...) dat het hier wel mag... maar dat is wel 10% max dat het mag denk ik zo

ik wil jullie vragen om de topic handel en dekking aanboden met rust te laten tot ik meer weet! als je dit niet doet kunnen de verkopers en kopers verwijderd worden of karma aftrek van 5 krijgen...

LET HIER ECHT OP!!!

gr. LaDy
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Sanfils
Berichten: 63
Lid geworden op: 22-01-2012 18:33

Bericht door Sanfils » 07-05-2012 19:25

Gewoon elders afspraken maken lijkt me wel OK, het gaat erom dat je niets verhandelt voor diensten, punten e.d. op andere sites;
bv. ik geef een DA-paard en jij geeft mij op die spelletjessite dat bonusitem, of ik betaal aan jou 10€ en ik krijg er jouw Zilveren Appelpaard voor smile

Hier op het handelforum een itemruil aanbieden of een paarden voor pasjes/Zm-items (van Howrse) aanbieden, kan niet voor problemen zorgen.
♪ Qui veut voyager loin, ménage sa monture ♪
- Les Plaideurs, Racine (1668) -

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 07-05-2012 21:16

blijkbaar wel, dat dacht ik ook maar heb voor de zeker heid toch bijna het zelfde gestuurd als jij zei, maat dist stuurde ow naat youthreiner:

"Hey hey,

helaas kunnen we dat niet toestaan.
Owlient heeft helaas een verbod op het linken van andere websites.

We kunnen het wel door de ogen zien als ze het via de privé mail versturen ( zolang ze het maar niet spammen naar al hun vrienden)"


het mag dus helemaal niet! ninks nananopis....

de forums daar voor moeten verwijdert worden....







jammer dat ik geen ander nieuws kon vertellen, deze topic is gesloten aangezien er een oplossing is gevonden.
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 08-05-2012 20:41

eff kijken of ik het goed heb begrepen. howrse heeft dus verboden om op dit forum te onderhandelen over paarden van howrse??
als dit zo is dan is dit mega onzin. ow is niet de eigenaar van deze site en is dus niet in staat ons dat te verbieden.
als dit niet bedoeld was dan leg t please nog n keer uit.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 08-05-2012 20:58

ik vindt het ook een beetje raar... maar van mij mag je als je min 5 karma of verwijdert van howrse wil worden... :roll:

ik heb het ook niet bedacht hooor...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 08-05-2012 21:13

oke, het word nog vager want fleur zecht dat het wel mag maar niet voor echt geld...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Sanfils
Berichten: 63
Lid geworden op: 22-01-2012 18:33

Bericht door Sanfils » 09-05-2012 16:37

Onderhandelen op het forum op zich is niet verboden..

In het antwoord van YouthReiner gaat het niet over onderhandelen maar over het linken naar andere websites (zie de problemen die sommigen hier kregen door massaal links naar dit forum te spammen bij wijze van reclame maken). Dat zegt nog niets over het onderhandelen zelf wink

fleur79's antwoord ligt in de lijn van Ows topic op het Howrseforum en wat ik hogerop al zei; hier onderhandelen over spullen en paarden is in orde, zolang er gehandeld wordt tussen Howrsespullen.
er komen pas problemen als blijkt dat je met iemand afspreekt een item te geven op Howrse, in ruil voor een item op een andere site (vb. ingaan op een request van een Facebookspelletje, om een onschuldig voorbeeld te geven).

Sommige spelers op Howrse zouden paarden e.d. verkopen in ruil voor echt geld of credits (pasjes) op andere spelsites roll
- dit mag niet volgens Owlient, nogal logisch zij verliezen hier geld aan aangezien het geld/item/... via een andere site betaald wordt wink
♪ Qui veut voyager loin, ménage sa monture ♪
- Les Plaideurs, Racine (1668) -

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 10-05-2012 20:54

in de mail van ow gaat het over het linken van howrse op andere sites....
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 10-05-2012 21:03

erword gezecht dooe het Owlient suporter team dat het ze het niet zullen straffen hier als het maar niet om echt geld gaat, maar ze ondersteunen hier niks! het mag dus gewoon, maar bedriegt iemand je ? dan word er niks aan gedaan door howrse aangezien je geen mail heb om het te bevestigen...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Sanfils
Berichten: 63
Lid geworden op: 22-01-2012 18:33

Bericht door Sanfils » 11-05-2012 00:31

Dat laatste is wel logisch, niet? smile
De mails in je Howrsemailbox zijn het bewijs van jullie afspraak; geen mail, geen bewijs en kunnen ze dus ook niet helpen. Screenshots (vanop bv. andere sites) nemen ze niet aan aangezien je dan simpelweg een gefotoshopte screenshot door kunt sturen om een andere speler in de problemen te brengen wink
♪ Qui veut voyager loin, ménage sa monture ♪
- Les Plaideurs, Racine (1668) -

Plaats reactie