Beste Mopje

Verzin hier de leukste forum spelletjes!
Plaats reactie
bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Beste Mopje

Bericht door bem_bem » 19-02-2012 20:53

Hoi ,

Ik heb een wedstrijdje.

Iedereen mag 1 Mopje hier schrijven.

Degene die het beste mopje heeft , wiint

Wint eigenlijk niet maar die zijn/haar naam zal ik onder mijn berichten zetten die ik dan een goed puntje geeft :D

Ik ben de Jury dus dat is eerlijk
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 19-02-2012 20:58

ikke doe mee

Kanibalen eiland

Een Belg en een Nederlander komen vast te zitten op een eiland en worden door kannibalen vastgehouden. de bedoeling was dat ze opgegeten zouden worden, maar vanwege een paar redenen mochten ze een opdracht doen om in leven te blijven. de opdracht was dat ze van een fruitsoort 100 stuks mee moesten nemen, en die vervolgens in hun reet moesten stoppen, zonder ook maar 1 keer te lachen.Deden ze het toch, werden ze alsnog opgegeten. dus de nederlander gaat het bos in, en komt terug met 100 bessen. hij begon ze toen in zn reet te duwen, en toen hij bij de 100ste was, begon hij spontaan te lachen.
voordat ze hem in de ketel gooiden, vroeg de leider van die kannibalen: waarom begon je te lachen, wel jammer want je was zo ver! waarop de nederlander als antwoord geeft: ik wilde net de laatste bes erin stoppen, toen die belg eraan kwam met honderd kokosnoten!!
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 19-02-2012 21:00

Owke :) Nu nog afwachten wat de rest vind (:
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 19-02-2012 21:43

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.

Dit is mijn mop! :D
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 19-02-2012 21:46

Wow Lmiris , maar nu ga ik nog niet vertellen wie dat ik de beste vind maar ik heb al een top !!! :D
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Plaats reactie