De Verborgen Vallei

Plaats reactie
Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 20-02-2013 13:34

Ik hoorde een stem vanuit de verte tegen me praten. Ik volgde de stem en kwam uit bij.. mensen. Shit.. Ik zag Solo die me het hele verhaal zachtjes vertelde in de hoop dat de mensen hem niet zagen. Oke, dus ik moest voor afleiding zorgen. Leuk! Mijn hart maakte een sprongetje. Het is natuurlijk een beetje tricky, maar ik vind het zo leuk om mensen te plagen. Giechelend sloop ik zachtjes op de punten van mijn hoeven naar een van de ramen en bokte het hele raam door, zoals sommige mensenveulens doen, maar dan met stenen. Zij hebben niet zulke stevige hoeven dan wij, daarom lopen ze ook niet op vier benen; ze zijn te bang voorhoeven te beschadigen. Zodra mijn achterhoeven het glas raakte, hoorde ik een fikse knal. Kleine scherfjes prikte treiterend mijn benen. Ik zag de mensen opspringen. Terwijl ik zenuwachtig giechelde, nam ik een aanloop en zette het op z'n lopen. Ik had de hele kudde achter me aan. Spannend! :)
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 23-02-2013 14:13

ja goed zo! snel bevruijde iuk de andere paarden en zette het ook in zijn loop, achter skye aan, zodat hij niet gevangfen word.
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 24-02-2013 12:09

In mijn half slaap half wakker stand hoor ik in de verte allemaal geluiden. Ik vraag me af of ik ze echt hoor of dat ik ze droom. Uit nieuwschierigheid wil ik graag gaan kijken maar ik voel me nog erg moe en het kost zo veel van mijn kracht om mijn ogen te openen dat ik het toch maar opgeef. Ik sluit mijn ogen weer en blijf zo luisteren naar de geluiden om me heen.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 24-02-2013 14:57

opeens stond ik stil... wacht.. waar is jona? ik rende terugen begon haar te roepen, en zocht in het hol van de mensen... waar is ze?
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Plaats reactie