Lezen voor je op een topic reageert of er 1 opent!! (:

Plaats reactie
Gast

Lezen voor je op een topic reageert of er 1 opent!! (:

Bericht door Gast » 26-02-2012 12:30

Bij rollenspellen is het de bedoeling om met elkaar een verhaal te maken. Iedereen heeft zijn/haar eigen karakter/personage en zo maak je dan samen een verhaal. Als je niet helemaal begrijpt hoe het werkt kun je dit vragen in een pm of bij hulp voor nieuwelingen. Natuurlijk kun je ook even kijken bij de al bestaande rollenspellen hoe de andere het doen. Dan begrijp je het waarschijnlijk ook al beter.

Voor Rollenspellen gelden natuurlijk ook de standaard forumregels.
Maar omdat rollenspellen natuurlijk wel iets anders zijn hier nog een paar extra regeltjes om het gezellig en leuk te houden;

-Samen spelen!! Dit gaat vaak mis doordat twee mensen meer met elkaar spelen en de anderen (onbewust) buitensluiten. Houd er rekening mee dat je met elkaar speelt zorg dat iedereen dan ook leuk mee kan doen!

-Houd het bij rollenspellen, maak er geen verhaaltjes van. Daarmee bedoel ik dat iedereen een eigen rol heeft en je dus niet met elkaar één persoon speelt.

-Zorg dat het rollenspel voor elke leeftijd leuk is. Dus geen schokkende dingen verzinnen en schrijven. Houd het dus leuk. (:

-Als je niks weet om toe te voegen aan het rollenspel doe dat dan ook niet. Ga geen zinloze dingen plaatsen of enkele zinnetjes. Natuurlijk is het niet erg als een keer maar één zin toevoegt maar doe dit niet te vaak.

-Niet kletsen in de rollenspellen. Maak maar een speciaal topic over een rollenspel aan bij de chatbox. Zo houden we het netjes.


Topics worden gesloten als er 10 of meer dagen niet op is gereageerd. Wil je toch nog iets toevoegen kun je een pm sturen naar Momo dan wordt het topic weer geopend. Maar zorg dan wel dat het actief blijft!

Ik hoop dat iedereen zich aan de regels zal houden en het gezellig blijft.
Als er vragen, opmerkingen of klachten zijn graag melden bij mij.

Greeeetz,
Momo.
(:

Plaats reactie