Een oeroude strijd.

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Een oeroude strijd.

Bericht door bem_bem » 20-03-2012 19:23

Een roedel wolven en een kudde wilde paarden wonen in een grote mooie vallei. Alles lijkt rustig en vredig, maar dat is niet waar. De twee kuddes willen voor geen goud de vallei delen. Al eeuwenlang is er een strijd aan de gang. Vele gevechten passeerden, maar er is nooit een winnaar uit gekomen.
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 20-03-2012 19:39

Isra had me op mijn rug naar de grot gedragen. Ik lag hier nu. Isra en Delaya waren nu aan het jagen. Nu bedenk ik me ineens dat ik jagen leuk vind. Ik verveel me te pletter. Ik zucht. Ik was best moe geworden van al deze toestanden. Ach, wat heb ik anders te doen. Niks beter in ieder geval. Ik sluit m'n ogen. Het duurde een tijd, maar uiteindelijk zonk ik in een diepe slaap.
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 20-03-2012 19:45

We hadden een doelwit een mooi elandenjong dat bij de poel was aan het drinken. Delayla en ik sluipte naar onze maaltijd... Nog even. Wachten. Nu! Riep ik tegen Delayla. Het elandejong sprong weg en begon te rennen wij erachteraan. Delayla springt op de rug en bijt in de nek ik probeer in de benen.

Uiteindlelijk geeft het jong op. Het valt met een knal neer en we proberen het te verstikken. 5min later was het dood. We sleurden het mee naar de grot. (Lmiris wat was je naam nu ook al weer?) lag te slapen. Arme meis dacht ik. delayla legde het beest voor haar. De begon het vel eraf te halen.
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 20-03-2012 19:59

(Kiyu) Ik hoor de voetstappen in de grot weergalmen. Ik denk dat Isra en Delaya al weer terug zijn. Ik wil mijn ogen open doen, maar ik ben te moe. Zo val ik weer in een diepe slaap.
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 20-03-2012 20:02

Ik help Delayla mee. "De huiden bewaren we" zeg ik stil. "Dat is voor de winter , het gaat een strenge worden". "Dat voel ik." Na een halfuur is ales eraf en kunnen we gaan "eten". Ik ging naar Kiyu en begon in haar ogen en oren te likken. Zodat ze wakker werd.
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 20-03-2012 20:02

ik pel de vacht van het jong af in de hoop dat kiyu het wat makkelijker kan eten. dan trek ik me terug in een hoekje van de grot.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 20-03-2012 20:06

Ik kijk Delayla na. "Wat is er nu met haar?"Denk ik in mezelf..
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 20-03-2012 20:21

Ik werd een tijdje later weer wakker. Met een suf hoofd kijk ik rond. Delayla ligt in een hoekje in een grot. Waarom zou ik niet weten. Ik ruik het jong dat daar naast me ligt. Het is nog vers. Wat lief. Ze hebben voor me gejaagd. En wat ruikt het lekker. Plots begint mijn buik te knorren en ik kijk naar buiten. Het begon al te schemeren. Ik had vandaag nog niks gegeten. Ik strompel en kruip, sleep me als het ware, naar het jong toe en begin te eten. Da's lekker. Isra komt naar me toe gelopen. Ze begint ook met me te eten. Delayla bleef daar in het hoekje liggen. Ik keek vragend naar Isra en Isra haalde haar schouders op. Delayla, kom je ook eten?! Geen reactie..
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 20-03-2012 20:25

ik leg mijn hoofd op mijn poten en staar naar de rotswand. ik heb nergens meer zin in.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

bem_bem
Moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: 22-01-2012 15:35

Bericht door bem_bem » 20-03-2012 20:25

Zo deed ze ernet ook al. Raar ik zal eens gaan kijken. Ht werd donkerder en donkerder toen ik nog verder in het hoekje kwam. Wat is er nou Delayla vroeg ik.
Enjoy your Life , make it special before its broking

Ik kan jullie gewoon niet missen gdvrdmme
Momo♥Karamel♥Jossje♥LaDy♥Lmiris

(:

Plaats reactie