will we break free?

Plaats reactie
_denise_
Site Admin
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-05-2012 22:26

will we break free?

Bericht door _denise_ » 24-05-2012 22:46

het is 2013. de maya ramp is niet geweest en de mensheid denkt dat hij veilig is. dit is niet zo. ergens in een eiland Verweg van de bewoonde wereld leeft een diersoort. deze diersoort word bij veel mensen geliefd. ''ze lijken zoveel op mijn hond!'' word vaak gezegd. alleen deze soort van dit dier lijkt na verre maten niet op een doorsnee hond. dit dier is een gemuteerde versie van de wolf. ze zijn makkelijk op te merken als je op hun eiland bent. helaas is je leven niet meer zeker als je een van deze wolven hebt gezien. deze wolf soort is agressief tegenover mensen en is nog steeds uit op wraak na de mutatie bij hun soort. de wolven zitten gevangen op het eiland. vvele kunnen vliegen met vleugels maar helaas zit er een koepel over het eiland heen. ter bescherming voor de mens. al vele jaren proberen de mutanten de koepel te breken met hun krachten. steeds bij de zelfde plek totdat er een zwakke plek ontstaat in de koepel. deze plek word gebruiken door een leider van een roedel. alleen gaat deze leider op pad. op zoek naar de bewoonde wereld om de eerste klap uit te delen. na deze klap zullen alle wolven uit de koepel ontsnappen en hun wraak te nemen. de USA denkt deze wolven te kunnen stoppen. maar deze wezens zijn veel sterker dan de meeste wapens. deze wolven soort heeft krachten gekregen door de mutatie. krachten van een simpel element besturen tot het kunnen veranderen van toonhoogtes. zullen de wolven of de mensen winnen?

~lijste voor als je mee wilt doen.~

Naam:
Leeftijd:
geslacht:
famillie:
Pups:
Partner:
Krachten: [Max. 3](waarvan 1 element.)
uiterlijk:



~regeltjes :3~
-ABN
-leestekens (.,:;''')
-minstens 3 volle regels.
-je bent een gemuteerde wolf
-zeker geen powerplay. (ik heb dit vaker op dit soort forums -.-")
-in de verledentijd hij/zij-forum of ik-form.
-de wolven zitten nog in de koepel. de leider is gedood(vraag me niet hoe xd)
-en andere standaard regeltjes. ^^

als er nog iets bij moet zeg het maar ik zit normaal alleen op alleen een rpg site en niet zo'n als deze met rpg als extra optie^^)


mijn character:
Naam: : If you call me nimare you'r gonna die. Just remember my name is nion
Leeftijd :let's say about 2 and a half year
geslacht: teef maar is qua karakter en uiterlijk een reu. (wil ze ook zijn)
familie: why?
Pups: : Ughhh don't tell me about that stupid things.
Partner : Only if you can catch my hart boy

Krachten [Max. 3] :

W A T E R;
onde water ademen -water sturen -water laten verdampen -Kleine beetjes water laten bevriezen -kan water uit de natuur halen. -and lots's no stuff

C H A N G E
Nion kan in verschillende dingen veranderen. Van wolven waarvan Ze als twee druppels water op elkaar lijken. Tot een enorme eik en nog veel meer. Helaas heft nion altijd haar zelfde krachten tijdens deze vormen. Als ze dit niet geconcentreerd of te haastig doet zullen deze vormen mislukken.

S O U N D
Nion kan alle geluide na maken. Als ze het geluid van een wolf na wilt doen moet ze deze eerst horen. Bij andere geluiden hoeft ze deels niet eerst te horen. Ook kan ze het geuil voor haarzelf uit zetten en ander geluid voor alleen haar harder maken.

(geen kracht)
L O S T M I N D
nion is haar geheugen kwijt geraat door een ongeluk. hierdoor weet ze niks meer van haar verleden en heeft een groot deel zelf verzonnen. een parkeer heeft ze een visione gekregen over haar verleden waaronder het beeld van haar ouders vallen van een berg af met grijnzende nion erbij. hierdoor denkt ze dat ze haar ouders vermoord heeft. dit is echter niet waar want haar ouders zijn verongelukt tijdens een ongeluk en zo de werg af zijn gevallen

uiterlijk:http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/ ... 3f4war.jpg



~Mijn post~
de wind trok aan mijn manen. dat deed het hier wel vaker, veel vaker zins de koepel is gebroken kan de wind eindelijk het eiland bereiken. eindelijk is het niet meer zo heet en eindelijk is het niet meer stil wanneer er niemand praat. ik genoot van het geluid dat rond mijn oren zoefde. het was rustgevend maar gaf je toch nog beken werd door een wolf die iets met de lucht kon. ik vertrouwde weinig wolven en weinig wolven vertrouwde mij. ik had maar een paar vrienden die direct ook de hele groep was waar ik in hoorde. de 'Hyuugi'. wat wij deden was nogal onduidelijk. eigenlijk deden waar we zin in hadden en daar hielpen we elkaar mee. we trainden elkaar om sterker te worden en verzorgden elkaar na een zware strijd. Deisel, sasu en ik waren samen de Hyuugi. mijn naam is nion. eigenlijk nimare maar ik ben daar gevoelig voor. sorry, was. was gevoelig voor net zoals ik gevoelig was voor mijn onbekende verleden. tijdens een ongeluk ben ik mijn hele verleden verloren en heb mijn zowat alles opnieuw moeten leren. hierbij heb ik een tweede taal geleerd. het japans. ik spreek de taal vloeiend samen met de andere Hyuugi leden. omdat weinig wolven deze taal spreken is het ook onze code taal. we bespreken onze afspraken en strategieën in deze taal. mijn oor vind een geluid op dat niet de wind was. rustig bleef ik staan met mijn achterwerk naar het geluid toe gericht. ik hoorde dat het een wolf was en grijnsde. ''waar verdien ik dit bezoekje aan?'' vroeg ik aan de gedaante die achter mij stond. ik keek in de verte richting de weg die de leider. Kantou heeft gemaakt om nara de bewoonde wereld te gaan. het was al maanden geleden dat dit gebeurd is. vele wolven geloven er nog steeds in dat hij terug komt. ik denk van niet. wie blijft weken weg om simpel 1 mens te doden terwijl je water als element hebt en dus sneller naar het vaste land bent en mensen makkelijk kan verdrinken. ik zuchtte even en sloot mijn ogen. wachtend op antwoord van de wolf achter mij.

Plaats reactie