De Verborgen Vallei

Plaats reactie
LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 27-07-2012 18:05

Ik zag dat het mesiej langzaam wer dichterbij kwam, om haar te beschermen zei ik het tegen Skye, maar skye zei dat het niet meer boeide en dat hij bij Jona wou blijven, het meisje liep naar skye toe en aaide Skye over zijn hals liep naar het hoofd van Jona en legde haar hand op de ogen van Jona toen ze haar handen weg haalden waren haar ogen dicht. het meisje liep naar skye en vertelde hem als of ze aan hem kon lezen wat zijn achtergrond was dat we iedereen die hij lief had terug gingen halen net zoals bij mij... plops zag ik in skyes ogen dat hij nu door had waarom ik haar vertrouwde en hij legde zijn hoorde op haar schouder...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 28-07-2012 22:33

na een poosje sprong het meisje plots op, waarom was ze zo blij? ze zij tegen ons dat ze wist wat het was, er was sinds koort op haar `mange`of zo een ziekte dat leek alsof ze dood waren, maar als je hun precies 501 gr. gedrooged mais gaf, werden ze weer wakker, de meeste dan... voor andere was het te laat... toe renden ze weg en kwam 5 minuten later weer aan met een vreemnd vierkant ding waar mais in zat en knielde voor Jona neer en pakten en slangetje uit haar zak en stoopte de eene kant in Jonas mond topte dar in weer de mais er in deed, vol spanning wachte we af...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 29-07-2012 00:16

ik voelde me misselijk en mijn ogen waren zwaar. ik had geen idee wat er gebeurd was alleen dat ik neerviel. ik hoorde stemmen in de verte en luisterde aandachtig. ik herkende de stem van skye en probeerde met alle macht bij hem te komen. het geluid werd steeds duidelijker. met moeite kreeg ik mijn ogen een klein beetje open maar toen alles draaide sloeg ik ze angstig weer dicht. ik snoof de geuren op uit gewoonte en meteen was ik op mijn hoede. ik rook niet alleen de bekende geur van andere paarden. ik rook ook nog iets anders. het was vaag bekend maar ik kon toch nog niet bedenken wat dit was.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 29-07-2012 17:45

ik zag dat hij 1 keer snel zijn ogen open en dicht deed, ik was zo blijf dat ik niets uit mijnn mnd kreeg. De andere zagen het niet en ik probeerde het ze duidelijk te maken
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 29-07-2012 22:10

Ik zag Jona vechten om haar leven. Kom op Jona, ik weet dat je het kan. Leef weer, sta op, geef niet op. Ik geloof in je. Weet je nog de mooie tijden die we hebben beleefd. Toen we klein waren, deden we alles samen. Tot we door een storm werden gescheiden. Nu zijn we weer bij elkaar en kunnen veel meer mooie tijden beleven. Blijf bij me. We gaan op avontuur, ontdekken schatten en gaan deze vallei verder verkennen. En het belangrijkste, we gaan onze kudde redden. Kom, sta op. Zeg me wat je nodig hebt en ik haal het voor je. Kom op, Jona ik kan niet zonder je. Ik houd van je. Je bent altijd meer dan een vriendin voor mij geweest. Een zus. Ik houd zoveel van je. Ik ben niet meer compleet zonder jou. Ik leef voor jou. Sta op, ik geloof in je. Ik weet dat je niet dood gaat. Dat kan je niet. Je bent een vechter. En daarom ben ik trots je beste vriend te zijn. Ik houd zo, zo erg en zoveel van jou. Geef dan een sein dat je nog leeft, dat je de wilskracht hebt om bij ons te blijven. Toe nou, Jona! Ik geef haar een lik op haar wang en ga tegen haar aanliggen. Het begint ineens te stortregenen. Toe nou, Jona..
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 29-07-2012 22:25

stilletjes hoor ik skye aan. ik wou wel vechten maar ik was zo moe. in de verte hoor ik de donder en al snel begint het hard te regenen. ik weet even mijn ogen te openen en een zacht gehinnik te laten horen. ik voelde skye naast me en ging iets verliggen zodat ik hem dicht bij me kon voelen. daarna voel ik in slaap.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 01-08-2012 20:27

ik stonnd een beetje afwezig naar Jona te staren, ik schrok van iets op mijn rug, het was maar het meisje metr haar hand... lane tijd was het stil, ik dacht aan mijn famillie en aan mijn beste vriendin... die famillie van skye en wat zou er gebeurt zijn met die van Jona? schijn baar kon ht meisje mij gedachte lezen en ze zei, "we halen iedereen die jullie lief hebbe terug, als kost dat me mijn leven!"
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 03-08-2012 16:49

De volgende dag werd ik rustig wakker. een zachte wind streek over mijn rug, en het natte gras kriebelde in mijn neus. Voorzichtig ging ik op mijn benen staan en toen ik merkte dat dit goed ging liep ik een paar stappen. Uiteindelijk draafde ik lachend over het gras. Ik voelde me goed en had het gevoel dat ik alles aankon.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 09-08-2012 23:39

Ik werd rilllend wakker van het gras dat in mijn neus kietelde. Ik hoorde Jona giechelen. Haar hoeven deden de grond trillen en zorgde dat er grassprietjes de lucht in vlogen. Opgewonden stond ik meteen op. JONA!! Je bent weer gezond en wel. Tikkie, jij bent ´m! Lachend en gierend renden we door het veld. Ik genoot ervan dat Jona en ik het weer eens leuk hadden. Door al die stress konden we gewoon niet genieten van deze prachtige vallei. Toen viel mijn blik op het mensenmeisje. Ik bleef haar aanstaren, aarzelend wat ik zou doen en wat ik van haar zou moeten vinden.
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 10-08-2012 12:20

ik rende zo hard als ik kon voor skye uit omdat ik bijna nooit omkeek duurde het dus even voor ik merkte dat skye niet langer achter me aanrende. snel stopte ik en liep naar skye toe. Wat is er aan de hand? vroeg ik hem bezorgd.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

Plaats reactie