De Verborgen Vallei

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 30-09-2012 21:53

Ik wil je heus geloven, echt. Maar het is gewoon moeilijk. Oke, ik wil het proberen. Ik geef haar wel een kans. Maar als ze die verpest, als ze ons verraadt en ons meeneemt, dan heb ik het je gezegd! Nou, kom op dan. Verzichtig en onderzoekend loop ik een twijfelachtig naar het mensenkind toe. Ik hoop dat het wat wordt..
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 01-10-2012 13:00

met glinsterende ogen kijk ik skye aan. wat zal er wel niet allemaal gaan gebeuren?? hoe gaan we ooit onze familie terug vinden?
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 01-10-2012 20:42

ik was zo9 blij dat ik het meisje wou knuffelen aar ik had niet gedacht aan dsat ze niet zo stevig srtond als ik en ze viel i ga haar een liefde vol kopje en rende naar skye, dankje dankje dankje!!!!
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 02-10-2012 07:56

Ik voelde eindelijk weer eens een sprankje vreugde. Ik zei: Ik ben echt blij, maar we moeten nu echt een manier gaan verzinnen hoe we nou onze familie gaan redden. Misschien kan zij er inderdaad wel goed mee helpen! :)
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 02-10-2012 16:14

ik spitste mijn oren toen ze het hadden over het redden van mijn familie.
ik stond op en liep langzaam op ze af.
-----------------------------------------------------
ps vinden jullie dit verhaal ook n beetje saai worden??
k zal wel kijken of k een nieuw verhaal kan verzinnen.
hulp is altijd welkom
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I♥Momo♥Karamel♥bem_bem♥LaDy♥Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 02-10-2012 16:57

goed idee! laten we samne iet s bedenken! maaar eerst gaan we slapen goed?

NEXT DAY:

verbaast wert ik wakker, het meisje sliep op mijn nek! gesrokken wou ik opstaan, maar bedacht toen dat dat wantrouwen zo geven aan skye... ik tikte dus zachtje het meisje aan en ze werd wakker en stond op en ging weg, waarnaar toe wist ik niet...

---------------------------------------------------------------------------
we kunnen het ook spannder maken...

PS: is het niet leuk als iemadn ook de rol van het meisje speeld?
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 03-10-2012 17:30

Ik voelde de warme zonnestralen mijn huid strelen. Ik deed met tegenzin een oog open en zag het meisje weglopen. Wat gaat zij nou weer doen? Ik zag dat ook Solo haar met zijn blik volgde. Stilletjes stond ik op en sloop op de punten van mijn hoeven van boom naar boom om haar zo stil als een schim te volgen. Ik zag haar achter een struik verdwijnen. Het was stil. Ik galoppeerde luchtig naar de struik en keek erachter. Ze is weg. Verdwenen. Waar is die toch? Ik kon haar geur nog maar vaag ruiken. Na een tijdje was het verdwenen. Ik ging terug naar Solo en mijn goede vriendin. Ze is weg, zei ik, zomaar, foetsie.. Solo zat me met groto ogen aan te kijken. Plots stond hij op en rende in de richting van de plaats waar ik het meisje het laatst had gezien. Solo? Solo, waar ga je heen? Wacht? Maar Solo hoorde me al niet meer. Net zoals het meisje was hij verdwenen..
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 07-10-2012 09:01

op weg hier naar toe stond ik perongelijk hier achter de struik ik stapte op een steen en er ging heel snel een trap naar beneden en zo dra je we was weer omhoog, ik schrok dus was er niet ingeggaan maar nu wel, ik liep langzaam naar beneden en moest een hoekje om, maar ik wachte want ik hoorde stemmen, ILSA! waar was! gevolgt door een klap gevolgt door au, en een man die zei: peter< als je haar verminkt kunnen we haar niet meer gebruiken als slaafje! zij is de enige hier die ze in leven kan houden! met grote ogen keek ik naar wat er gebeurde en deed snel een stap opzij. ik werdt boos om wat ik zag en wou naar haar toe rennen om haar te helpen, maar dan zagen de mannen mij ook en kwam ik niet meer weg...ik keek naar de paarden en maakte mijn ogen groot, mike, marisa, noeël en iedreeen van mijn kudde!! dit moeten dan ook die van jona en skye zijn! ik renden naar boven in stille passen.....







----------------------------------------------------------
wat moet ik daar ooit op bedenken!!!eumh ...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Jossje
Moderator
Berichten: 397
Lid geworden op: 22-01-2012 16:27

Bericht door Jossje » 29-12-2012 01:36

Ik stond wat rond te snuffelen toen ik solo oppeens haastig naar boven zag sluipen. Nieuwschierig hief ik mijn hoofd op. Wat is er? Riep ik naar solo.

------------------------------------------
Ik vond dat we het verhaal maar weer eens op moesten pakken.
Birds can fly away from danger
I am doomd to stay and face it
I&#9829;Momo&#9829;Karamel&#9829;bem_bem&#9829;LaDy&#9829;Lmiris
www.fantasyforum.forum2go.nl

http://nl.howrse.com/joueur/fiche/?id=434980

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 29-12-2012 14:16

je./..je... je kudde is misschien daar beneden! ik vertelde haar het helele verhaal en zag haar ogen groot worden...
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Plaats reactie