mijn manege

Heb je een vraag over Howrse? Stel die dan hier!
Plaats reactie
stoeR12
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-04-2012 11:43

mijn manege

Bericht door stoeR12 » 19-04-2012 11:50

heeeyyy ik heb een vraag over mijn manege. hoe moet ik stalhulpen en paardrij instructeurs bij mij aan het werk krijgen????????????? help me alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: XXx stoeR12
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoelt heb

LaDy
Moderator
Berichten: 489
Lid geworden op: 13-02-2012 22:26

Bericht door LaDy » 19-04-2012 12:06

je gaat eerst naar manage dan naaar mijn werknemers en dan neem een... in dienst
Io amo tutti coloro che dolce e piacevole, in modo da

Lmiris
Site Admin
Berichten: 369
Lid geworden op: 22-01-2012 12:46

Bericht door Lmiris » 19-04-2012 18:48

Je ziet bij die grote groene kolommen bovenaan de pagina verschillende opties staan, zoals "Fokken" of "Profiel". Daar staat "Manege" tussen. Daar verschijnt een klein menuutje onder als je er met je cursor op gaat staan. Erop klikken is overbodig. Dan klik je in het menu op "Werknemers". Onder elke baan staan er "Neem een ... in dienst". Daar kan je een vacature plaatsen. Dus wat je geeft aan salaris en hoe lang ze bij jou moeten werken. Mensen komen dan vanzelf naar je toe. Ze klikken gewoon op accepteren en dan heb je een werknemer.
Als je wil adverteren voor je manege, maak je gewoon een topic aan op het Manege Forum op Howrse of bij Manege advertenties op deze site. Dan heb je meer kans op werknemers.
Ik zie dat je trouwens nieuw bent. Welkom!! Super leuk dat je hebt geregistreerd! Wil je alleen de volgende keer niet met zoveel leestekens typen? Je hoeft geen duizenden vraagtekens achter elkaar te zetten, we begrijpen je heus wel en we zullen je ook helpen. Misschien zou het ook handig zijn om even de regels te lezen. Niks ernstigs, we willen het alleen gezellig en netjes houden op het forum. Welkom op het NL Howrse Forum, stoeR12!! ;)
Vrienden zijn als sterren. Je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er altijd!!

Plaats reactie